WADDUP BITCHES

Kategori: Allmänt

TJA!
Tänka sig att jag fortfarande har läsare på den här bloggen även fast jag inte bloggat på typ två månader...
Livet rullar väl på, har varit på macklemore som var asbra!!! Sjukt kul, upptäckt att jag aldrig kommer få bra resultat på matteprov även fast jag pluggar så mycket, varit med vänner jaa ni vet det vanliga. 
 
 
 
I helgen var jag med Bella och vi kollade på idol, ( eller jag, för hon hade en inlämning som skulle in 00:00) menmen sen så i lördags pluggade jag och gick på kvällen ut med alle och lollo till club Tocix. Asnice klub faktiskt! :D Sen i söndags hade jag min sista träning för Polisensim och de kändes lite sad, men skönt. 
 
 
Snart är det höstlov! Då ska jag jobba, göra högskoleprovet, gå på haloweenfester, OCH FETTIS!!! För er som inte vet, ller jag er och er, för er tre stycken som inte vet så har jag och elli en dag på höstlovet där vi shoppar loss på coop, allt från nötter till daimtårta, sätter på massa filmer och äter. Började när vi var typ 10/11. Det här årets tema är Emo. Så vi får väl se hur det går,,, 
 
Förra årets fettis
 
 
Nu ska jag plugga till kemiprovet på fredag, hihi yaay -.- 

Kommentarer

  • X säger:

    Din kompis bella är fett snygg kan du fixa henne åt mig

    2013-11-07 | 07:42:33

Kommentera inlägget här: