IDOL IKVÄLL

Kategori: Allmänt

TJA!
Livet rullar och i feel fabulouuuus! Igår överaskade jag och sara våran vän nickie på hennes 18-års födelsedag! :D Vi fixade ihop en stor pannkaksfrukost och kokosbollar. Senare så skulle Nickie ha sin födelsedagsmiddag så då hjälpte jag till och fixade  maten och allt. Det var superskojj att få träffa nytt folk och att äta lol. Senare mot kvällen så tog nickie ut sina kaniner som jag satt och gosade med, 15 min senare blev mina ögon jätte röda och näsan började klia så jag är antagligen allergisk mot kaniner. 
 
Idag har jag gjort lite magi i köket, fast inte. Skulle göra nyttiga choclate chip cookies och ta med till marre som en liten överaskning men de blev inte så goda... Bara att inse att bakelser ska vara bakelser. Ingen ide att försöka vara nyttig. 
 
Foto: Hurra ... Nickie firas av två vänner med medhavd Pannkaksfrukost....SURPRICE.
 
PARTY
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej har hört att du har en kompis som heter bella som är snygg + verkar skön kan du berätta mer om henne

    grattis till din kompis

    Svar: Hej!Ehmm ja du har väl hört rätt, hon är rolig,snäll,krativ. Lol låter som en kontaktannons, om du är intresserad så skriv till henne på fb så svarar hon nog :)
    deaab.blogg.se

    2013-08-21 | 18:01:23

Kommentera inlägget här: