Lantisen i mig

Kategori: Allmänt

Jag jobbar just nu under tre veckor på ett cafe, och för varje dag blir jag mer lantigare. Äter bär från skogen, bryr mig inte lika mycket om fågelbajs (inte för att de va värsta problemet men de är inte lika äckligt). Okej de var väl typ de..



BTW står i skuld till Dove, tänk om deodorant inte fanns. Varje morgon när jag kommer till jobbet svettas jag som en gris.. Dels för att jag går typ 40 min( oh yes ville skryta om att jag faktiskt "tränar") och för att solen är så varm. Har två veckor kvar på cafet iaf, de som är surt är att två tjejer som jag jobbar tillsammans med får 30 kr mer i timmen för de är anställda och jag praktiserar -.- Fast vi gör same shit. Öppnar stället och stänger de tsm. Världen är orättvis.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: