Första dagen på jobbet

Kategori: Allmänt

TJA
Vaknade upp klockan 08:15 för att fixa min matlåda, mig själv och för att sedan ta bussen 09:25! Kommer till busstaionen, och bussen blev inställd. Lite stressad eftersom jag började tio, pappa kom och allt löste sig. Jag kommer till Cafet den tiden som jag blev tillsagd, vad händer? Jo, jag började visst klockan elva och kommunen hade förskt få tag i mig under förra veckan för att berätta att de hade sagt fel tid. LOL. Fick aldrig något samtal,sms eller mail. Aja som tur va kom en tjej som heter Izabella som också skulle sommarjobba dit tidigare. Men det var hennes sista dag, typ  min dom idag. Hon var jätte rolig och gullig ! Jag jobbar iaf på Cafe Baset med en kille som heter Markus 22 år, och christina 65+. Vi har bakat,fikat,gjort mackor,jag stod i kassan, spelat, snackat. Det är inte så mycket folk som kommer, vi hade kanske 30 kunder idag ( under 6 h) Annars så är det hel tokej, tiden går långsamt, men jobb är jobb i guess.  Min mobil dog innan vi hann jobba så har tyvär inga bilder ;/ 
För er som är intresserade så jobbar jag varje dag från 11.00-17.00, det är bara att hälsa på! :D 
 
Hittade en bild från rhodos som rhodosbilder hade lagt upp! 
Åh, saknar <3
 
*Nu ska jag träffa sara och elli så vi hööööörs!!
Dessa två bitchez

Kommentarer


Kommentera inlägget här: