Random Skype kille

Kategori: Allmänt

TJA!
 
För ett par veckor sen började min kärlekshistoria, med en ung man vid namnet Jamie, från Sydney Australien. Han la till mig på skype, och jag hade inget för mig så jag accepterade och där började vår resa. Genom vått och torrt har vi tagit igenom oss livets svåra vägar, men starka som en trädstam står vi än idag tillsammans! 
 
 
Lol han är värsta creepet, först skrev jag för att de va kul. Han frågade hur snygg jag tyckte han var, jag bah : 11/10, killen blev fan skit glad, sen så sa jag att jag inte ville prata med honom längre för han hittade mig genom att söka på hans flickväns namn..... DAFUQ. Okej, jag var också lite skum som ens började prata med killen, men under dåliga tider kommer dåliga val. 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahahahahh

    2013-05-18 | 00:47:53

Kommentera inlägget här: