TJA BABES

Kategori: Allmänt

TJAA
Jag är tillbaka från Paris och under tiden har min kära vän elli bloggat åt mig.. Jag skrev faktiskt inlägg på hotellet men blogg.se fucka up sig och raderade allt :/
 
Paris var iaf underbart och så sjukt fint. Finns så ycket historia i hela staden.. lol kändes som att varje sten var  betydelsefull. Alla fördomar om att fransmän ska vara dryga när de gäller eng och sånt, fick inte vi uppleva iaf! De var jätte trevliga och gjorde allt de kunde för att man skulle hitta! Vi såg alla sevärdigheter och shoppade :)) Tror inte ni är så intresserade över att se vad jag har köpt.. Meeen eftersom vi hade en hel vecka i staden så var det inte så stressigt med attse allting på två dagar. En dag var vi på disneyland och det var seriöst en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Träffade alla prinsessor och figurer. Sen i slutet fanns det en show på törnrosas slott och de var så coolt. 
 
Tystanden när de ända åskadarna bestod av kärlekspar som delade på en stor baugette, en flaska vin och vindruvor...
 LOl på sista bilden, jag och noah bråkade om fönsterpasten så vi satt på varsin.. all by my seeeeelf
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: