Morsdag

Kategori: Allmänt

Idag är det Morsdag, jag tycker seriöst att det är en dum dag, liksom farsdag, alla hjärtans dag etc. 
 
1. Varför ska vi bry oss om våra mödrar mer idag än någon annan dag?
2. Älska och uppskatta era mammor lika mycket som ni gör idag som alla andra dagar. 
3. Nu låter jag som en bitterfitta, men hela dagen är så kommersiell, kan lova er att idag säljer de flesta presentaffärerna mer än vad de har gjort under hela dagen, aja bättre för de, kanske får ägarna råd till en ny resa, vad vet jag. 
 
SÅ MITT BUDSKAP ÄR: UPPSKATTA ALLTID ER FAMILJ OCH LÅT INTE ER MAMMA FÅ VETA IDAG ATT NI ÄSLKAR HENNE, LÅT DE VARA VARJE DAG.
 
Varför låter jag så wannabe tumblr#hashtaginstagramig# 
 
WTF DEBB? Okej jag ångrar mig lite, fine de är väl bra att man uppskattar sin mamma idag, varför inte? visa henne lite extra kärlek, varför ska jag bry mig ens?  

Kommentarer

  • Alle säger:

    LOL this is why i love you

    2013-06-05 | 07:07:11

Kommentera inlägget här: