Mitt liv är tufft

Kategori: Allmänt

Solen skiner, det är fredag. kom hemm nyss från Waynes där jag fikade med några vänner. Livet är på topp egentligen, men har börjat tänka jätte mycket på att byta från natur till sam. Vet int eom jag kommer klara av linjen i trean, då allt jag läser nu kommer vara ett snäpp svårare. Och jag avlider redan nu. Helt seriöst dagen jag fyller 18 kommer mina spenderas på Lotto, tänk att vinna drömvinsten... Bara leva livet som du vill, du kan ju fortfarnde utbilda dig, men du kan göra nåt du tycker är kul. Vad vill jag med mitt liv, vad vill jag minnas när jag fyller 60? Dagarna som spenderades på ett kontor, eller dagarna som DÄR ÄR JAG BLANK! Jag vet själv inte ens vad de finns för yrken, har suttit de senaste dagarna och kollat på arbetsförmedlingen om vilka yrken de finns. Skulle helt seriöst bara vilja ligga på en strand och servera annanas drinkar på Hawaii. 
Aloha!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: