Mat och träning

Kategori: Allmänt

Jag brukade följa många hälsoinspirerande på instagram, men idag tog jag bort allihopa. JAG ORKAR INTE BRY MIG LÄNGRE! vem fan vill se andra gå ner i vikt när man själv aldrig kommer få den där platta magen iallafall. Ska lika gärna bli tjockare istället. Vem fan orkar / vill se fitness, mat maniacs på instagram så fort man vaknar, Inte jag iallafall. fuck that. Jag tänker äta min pasta ändå, tänker inte byta ut den mot zuccinipasta. fuck that. Jag tänker dricka cola till min pizza, för att mjölk passar inte, jag tnker äta den där daimbiten istället för ett frö.
En jävligt god pizza i Las Vegas förra året. Jävligt god och fettig. Men jag mådde bra när jag åt den. 
 
 
En stor kinamat (fast god) buffe, Jag till vänster om någon undrade. Mådde jävligt bra efter. 
 
 
här satt jag med några av mina vänner, förutom de två längst ut. Häxor. Jag tror jag åt pommes och ribs. Typ det godaste. 
 
MIN POÄNG ÄR ATT INGEN BRA HISTORIA BÖRJAR MED '' NÄR JAG ÅT SELLERI'' utan ''KOMER NI IHÅG NÄR VI ÅT TILLS VI SPRACK''. Denna mening är tillgänglad åt min vän Ellinor. rick tills du sprick. Jusste jag glömde berätta, jag och min BFF hehe hr en tradtion att spara ungefär 500 kr tillsammans och sen shoppa loss på coop. En av årets bästa dagar. 
 
Tack för mig

Kommentarer

  • Anonym säger:

    epic

    2013-05-16 | 19:09:01

Kommentera inlägget här: