Lördag kväll

Kategori: Allmänt

TJA
 
Ikväll ska jag röja stan och fakka ur. Shiet vad jag hatar de där uttrycket '' fakka ur''.Två ord som Många använder när de är på fester och dricker så mycket och kallar sedan kvällen för flippad. lol. Att flippa är inte att dricka mycket, att flippa är att uppleva nya saker, att göra något kul med vänner. Inte att dricka sig full. Fast ordet flippa kanske inte är rätt för de heller. En flippad kväll för mig var t.ex. när jag var i Madrid och vi var tvungna att vara hemma klockan tolv, men runt halv tolv så kom vi vilse för vi hittade inte klostret (vi var på ett kyrkläger), så vi var tvungna att lifta... Vi liftade från två olika bilar, och träffade en tjej från vår grupp som var så jävla barnslig ( hon var 20 år ) och kollade på klcoakn hela tiden, och bah: '' hoppas inte mamma får reda på de här''. Bitch please.. Haha så var jag lite taskig jag bah de är en minut kvar, ( medans vi satt i bilen) haha ni skulle sett hennes min. Jusste så var jag tvungen att prata spanska ( jag som då hade läst tyska i fyra år) SÅ skulle jag fråga om vägen och sen stanna bilen då vi insåg att hon vi åkte med bara virrade runt.. Jag bah: ehm Perdon Amiga, stop. Sa nog inget mer än så... Tillsut hittade vi en annan familj som ville ´/kunde skjutsa oss, haha killen som körde var så snygg! (a) Sedan kom vi fram till klostret... Ni skulle ha sett nunnornas min... 
= Flippad kväll, även fast den låter lam, var den flippad och framförallt utan alkohol. Fast man kan iförsig ha en flipad kväll när man är full också, bara man gör nåt och inte sitter i soffan och dricker och sedan säger flippad kväll. 
 
Inte detta: 
 
Gillar ni mina paint bilder föresten? Känner att jag har en talang för sådant... Även fast jag fick G i bild, nästan Ig varning under högstadiet... xD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: