Torsdag och Fredag

Kategori: Allmänt

Under torsdagen hade jag och sara vår redovisning för ett prjoekt som vi har jobbat med under ett år, typ. Det var kul och presentationen gick väl bra, haha tappade bort hela mitt tal så jag sa något helt från ingenstans, kunde typ se hur vår handledare Mary kolllade åp mig och bah: '' wtf snackar hon om?'' xD
 
 
 
 
 
IAF senare under dagen pluggade jag fysik, sen i fredags hade jag provet, det gick väl helt OK. Senare efter skolan drog jag och några klasskramrater (lol) till Graninge och spelade fotboll. Jag är lika duktig som Zlatan. Sedan drog alla och lämande mig och Karin ensamma och då rinde Salin aoch berättade att hon hade bal, så jag och Naod drog dit och tog lite foto.n. Träffade även några gamla lärare, så det var nice att catcha up lite.
 
 
 
Efter det drog mamma med mig på en östafrikasnk fest, typ bara somalier där. Så vi åt deras mat och lyssnade på en massa musik, annorlunda men väldigt trevligt! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: