STUDENTEN

Kategori: Allmänt

TJA
I förrigårvar jag på Nt-utspring och de va heeeelt fantastiskt!! Alla var jätte fina och var så galet glada, de känndes nästan som att jag skulle ta studenten för ag var så glad för deras skull. haha lol, jag och nikole sprutade öl på alla och ni skulle ha sett hur sur en lärare belb. Han bah: VA FAN HÅLLER NI PÅ MED??, lol såfort vi såg honom komma la vi ner ölburkarna och låtsades som inget hade hänt så han hade ingen att skylla på xD
 
Efter utspringet hängde jag och karin med på flaket, såååå kul!!!! haha flakåk är fan UNDERskattade. Det ändå negativa var väl att musiken la av när de var 20 min kvar... EFter flaket sa vi hejdå till allihopa och jag skyndade mig hem! 
 
För efter de skule jag på min vän Silvias studentmottagning! Jag träffade ävenEmma som har varit i Keny a i ett halvår!! Så nu är hon en riktig AGOG (internskämt). Sylvia var jätte vacker och hennes mottagning var så jävla rolig!! Haha vi åt en massa kenyansk mat och dansade, sedan var de så fint när alla henne äldre släktningar höll ett tal för henne <3  Det som var så härligt var balaningen av folket där också, allt från kenya-svenskar-chilenare-polacker jag vet inte vad, typ hen från varje land :P 
 
Foto

Kommentarer


Kommentera inlägget här: