Skolavslutning

Kategori: Allmänt

TJA
Så idag är dagen, dagen som jag har väntat på sen 21 Augusti förra året, idag får jag sommarlov. Fri från skolan, väckarklockan, hemska lärare (inte alla). Kommer dock sakna de som jag umgås med i klassen! Fast vill man umgås med de, så är det bara göra tid för de. Måste erkänna att min klass var så mycket bättre under höstterminen, och i ettan. Efter jullovet kändes det som att alla hatade varandra och var allämnt trötta på livet. Kanske var på grund av solen, vad vet jag. 
 
Men nu ska jag fixa mig, FUCK THIS SHIT. Varför äger jag inte några fina sommaravslutnings kläder? Typ en blommig klänning eller nåt? Kommer se ut som the grudge idag. Aja, idag är en bra dag och efter skolan ska vi göra en massa kul iaf :D 
 
 
Fettis från 2011 tror jag :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: