Laserdome

Kategori: Allmänt

TJA
Vill helst inte prata om igår, men skolan var iallafall najs. Var mest med ELin hela dagen, gillar verkligen den tjejen! ( nohomo) Idag är det klassdag, så vi ska spela laserdome. Kul! Som vanligt kommer jag ta det för seriöst om jag förlorar och se de som en strid ute i arabvärlden, lol. Nej men det kommer bli skojj!! 
 
Igår var jag med nickie i kista, vi shoppade och åt på Levinskys. Har aldrig varit där förut så man kan säga att jag fångade dagen, carpe diem. Hahah de var en kille framför oss som gick med typ NK påsar och hade en massa märkeskläder som pratade i telefon och bah: '' Nämen heej gumman, vill du veta vart jag är? I KISTA, ( han bokstavera det också) , sen så babla han på, hahah xD
 
 
 
Senare på kvällen gick vi ut med hennes hundar :D 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: