KÖRKORT

Kategori: Allmänt

TJA
Min babe har fått körkort!! Haha vaknade av att dörren bultar av elli och så står hon där och gråter. då trodde jag att någon hade dött, så jag börjar krama henne och blir ledsen, sen så skriker hon: JAG KLARADE DET! Haha lyckan som uppstod då. Har föresten alrig sett elli gråta, och hur det skulle låta var en liten chock. Haha no offence eller jo de är fan offence men hon låter lite mobbad  xD Typ som en säl skulle låta om den åt sitt egna barn istället för fisk. 
 
Nu ska jag iallafall in till stan med Bella! Hoppas jag hittar något fint..  Idag åker även min kusin till New York, så glad för henne. Men snart är det dags för rhodoooos hhihiih lolzi
 
hahaha sry elli 

Kommentarer

  • babe säger:

    jag vet att du gillade det <3

    2013-06-17 | 23:07:49

Kommentera inlägget här: