INTE HAFT NÅGON DATOR

Kategori: Allmänt

TJA
Mycket har hänt under de senaste två dagarna, eller egentligen inte men jag har inte varit vid datorn iallafall. Igår så trände jag först med nickie på morgonen (har världens träningsvärk idag), sedan duschade jag och drog till vIttras avslutning där Salin aoch hennes kompisar dansade! De var jätte duktiga och de var askul! Efter deras uppträdande så började min ''lektion'', vi hade idrott och körde fotboll. Efter det gick vi runt i stan på stadsvandrning, super tråkigt. IAF sen när jag kom hem så somande jag till sju, zzzzzz. 
 
På kvällen så åkte jag och några andra hem till elli för att vi skulle åka till Arlanda på morgonen och då är det närmare att åka till elli än från jakobsberg. Vi åkte till arlanda för att suprisa Alle som äntligen har kommit hem!! OHMAJGASH. Jag vet, så vi var hemma hos henne i kanske två timmar, sen skulle jag till skolan. 
 
Men nu väntar jag på att Inez ska ringa och säga att de står utanför min port så ska vi till alles hus igen <3 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: