Bloppis

Kategori: Allmänt

TJA
Idag har ju Kenza och några fler bloggare en bloppis med en massa snygga kläder... Jag ville gå dit men tänk er hur månaga småtjjer som kommer va där.. Plus att hon sa att skorna är storlek 37-38, lol, jag har 39-40. Och att alla kläder är XS-S, jag har typ S/M. Helt seriöst skrev jag de där bara för att känna att jag inte missar något. 
 
Idag ska jag iallafall plugga de sista till mitt prov imorn :d -.-, sen så ska jag inte göra något speciellt. Men efter imorgon klockan 10.00 DÅ ÄR JAG FRI SOM EN FÅGEL! Under nästa vecka har jag en massa roligheter som kommer också, alle kommer hem, noahs knytkalas, salinas avslutning, ska va med bella, nickie har en starndfest vi ska på, OCH JAG HAR AVSLUTNING PÅ FREDAG MATHAFACKERS. 
 
lol
 
 
 
Bild från igår när vi spelade basket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: