Ny start

Kategori: Allmänt

Heej bloggen!
 
Har varit upptagen en del och inte haft någon ork att blogga... Men nu så!
 
Igår var jag på Hockey match, DIF mot Södertälje. Djurgårn vann med 2-1 :) Min kompis Nickie älskar hockey så följde med henne, är själv inte fan men matcherna är skitroliga. Senare på kvällen bakade jag cupcakes och kollade på the walking dead. Bra serie. 
 
Idag började jag morgonen med kyrka eftersom det är andra advent, senare träffade jag diana och pluggade i biblan,  en snäll jultomte gav mig även ett presentkort på 50 kr så jag åt på Tastys för de. Senare åkte jag till jobbet ( är simtränare)  det var väl kul. hehe finns en assnygg simtränare där (a) 
 
Nu ska jag fortsätta plugga... 
Jag och Diana, seriös bild..
 
Tunisien 2012 
 
Las vegas 2012
 
Saknar sommaren <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: