Helgen

Kategori: Allmänt

I fredags träffas jag konfatjejerna och vi åkte skridskor inne i stan på kungsträsgården! Ritkigt roligt var det, längesen man åkte. Det var reagee tema så musiken var bara shake your booty musik typ haha, sen fanns det en massa dansare, eldslukar och en gatufest typ! Senare drog vi till Esspresso house och fikade.
 
Igår var jag på tjejkväll hos karin och åt sushi ( inte jag, spyr av de) och en massa chips och dip. Tjejerna hade även bakat ROcky roads, GOTT! Vi kollade på white chicks, roligaste filmen.  Lördagens citat kom från carro när hon skulle göra en bakåt kullerbytta '' omg jag kvävs av mina bröst'!
 

Idag var jag i kyrkan på mässa, och elin följde med och det var väl kul. Fikade efter mässan med salina, mamma och sallis mamma också :) Senare ska jag till jobbet och göra barnen glada med pepparkakor! 
BIlder kommer senare, har inte min mobil här <3 
 
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: